Otrzymujemy sygnały, że wielu z Państwa jest gotowych do rozliczenia projektów. W odpowiedzi na te zgłoszenia, przygotowaliśmy garść niezbędnych informacji, aby ułatwić ten proces.
Przypominamy, że termin zakończenia realizacji projektów i nadsyłania sprawozdań upływa 5 listopada 2024 roku. Aby prawidłowo rozliczyć projekt, należy przygotować i przesłać sprawozdanie.
Jakie materiały są potrzebne do rozliczenia?
- faktury oraz inne dokumenty potwierdzające poniesione wydatki,
- zdjęcia z realizacji projektu,
- linki do stron, na których zostały opublikowane informacje o zrealizowanych świadczeniach sponsoringowych
– szczegóły znajdują się w umowie w §1.
WAŻNE:
- Upewnij się, że wszystkie świadczenia sponsoringowe – zarówno zapowiedzi o otrzymaniu grantu, jak i informacje o zakończeniu projektu – zostały opublikowane, a linki do tych stron są aktywne.
- Sprawozdanie należy przesłać do weryfikacji w wersji Word na adres mailowy koordynatora PSE.
- Po zaakceptowaniu sprawozdania musi ono zostać podpisane przez osobę reprezentującą stronę umowy.
- Następnie prosimy o dostarczenie podpisanego dokumentu w formacie PDF.
Pliki do pobrania:
- sprawozdanie do umowy sponsoringowej
- sprawozdanie do umowy darowizny
Zachęcamy do obejrzenia naszego filmu instruktażowego, który wyjaśnia cały proces krok po kroku.
Nie muszą Państwo czekać do 5 listopada! Jeśli już zrealizowaliście swój projekt, możecie wysłać sprawozdanie wcześniej, co pozwoli uniknąć pośpiechu i ewentualnych komplikacji w ostatniej chwili.
Dziękujemy za Państwa zaangażowanie i wysiłek włożony w realizację projektów. Czekamy na Państwa sprawozdania i życzymy powodzenia w finalizowaniu projektów!