Otrzymujemy sygnały, że wielu z Państwa jest gotowych do rozliczenia projektów. W odpowiedzi na te zgłoszenia, przygotowaliśmy garść niezbędnych informacji, aby ułatwić ten proces.

Przypominamy, że termin zakończenia realizacji projektów i nadsyłania sprawozdań upływa 5 listopada 2024 roku. Aby prawidłowo rozliczyć projekt, należy przygotować i przesłać sprawozdanie.

Jakie materiały są potrzebne do rozliczenia?

WAŻNE:

  1. Upewnij się, że wszystkie świadczenia sponsoringowe – zarówno zapowiedzi o otrzymaniu grantu, jak i informacje o zakończeniu projektu – zostały opublikowane, a linki do tych stron są aktywne.
  2. Sprawozdanie należy przesłać do weryfikacji w wersji Word na adres mailowy koordynatora PSE.
  3. Po zaakceptowaniu sprawozdania musi ono zostać podpisane przez osobę reprezentującą stronę umowy.
  4. Następnie prosimy o dostarczenie podpisanego dokumentu w formacie PDF.

Pliki do pobrania:

Zachęcamy do obejrzenia naszego filmu instruktażowego, który wyjaśnia cały proces krok po kroku.

Nie muszą Państwo czekać do 5 listopada! Jeśli już zrealizowaliście swój projekt, możecie wysłać sprawozdanie wcześniej, co pozwoli uniknąć pośpiechu i ewentualnych komplikacji w ostatniej chwili.

Dziękujemy za Państwa zaangażowanie i wysiłek włożony w realizację projektów. Czekamy na Państwa sprawozdania i życzymy powodzenia w finalizowaniu projektów!