Rekrutacja do III edycji „WzMOCnij swoje otoczenie” zakończona!
W trzeciej turze rekrutacji wyłoniliśmy 51 laureatów- twórców projektów społecznych, które w najbliższych miesiącach odmienią oblicze polskich gmin i powiatów.

Komisja konkursowa, w trzeciej turze rekrutacji oceniła 183 wnioski konkursowe, a swoje decyzje opierała na następujących kryteriach:
– dobrze zdiagnozowane wyzwania i potrzeby społeczne,
– długotrwałość działań,
– eliminacja nierówności społecznych,
– wiarygodny i rzetelny kosztorys,
– dostępność dla różnych grup mieszkańców.

Ponownie liderzy społeczności lokalnych zaskoczyli nas swoją kreatywnością oraz precyzyjnym określeniem potrzeb. Cieszymy się, że możemy na nie odpowiedzieć i dołożyć swoją cegiełkę w budowaniu pozytywnej zmiany w małych ojczyznach. Wszystkim nagrodzonym gratulujemy!

Pełna lista nagrodzonych w jesiennej turze rekrutacji:

LpBeneficjentNagrodzony projekt
1Zespół Szkolno– Przedszkolny
w Więckowicach
Zakup materiałów, elementów małej architektury do wykonania ścieżki sensorycznej. Zakup roślinności, drzew, krzewów do wykonania ogrodu zmysłów
2Gmina Biały BórZwiększenie bezpieczeństwa mieszkańców gminy Biały Bór poprzez zakup
3 defibrylatorów i szkolenie pracowników służb samorządowych
3OSP w PorościeBezpieczny wypoczynek nad jeziorem – zakup łodzi ratowniczej dla OSP w Poroście
4Gmina i Miasto KrajenkaZakup ogólnodostępnych defibrylatorów AED dla mieszkańców
5OSP OkonekRemont świetlicy przy Ochotniczej Straży Pożarnej w Okonku
6Gmina SzczecinekZakup sprzętu oświetleniowego dla grupy ratowniczej WOPR
7Gmina TarnówkaBudowa siłowni na świeżym powietrzu w miejscowości Osówka
8Gmina TychowoZwiększenie dostępności budynku Urzędu Gminy poprzez budowę podjazdu z barierkami i montaż domofonu
9Miasto i Gmina
Wysoka
Budowa strefy rekreacji i sportu w Wysokiej
10Złotowski Dom
Kultury
Zielone światło dla kultury – zakup oświetlenia scenicznego do Sali widowiskowej
11Gmina ChoczewoDoposażenie placów zabaw w sołectwie Kierzkowo
12Gmina ChoczewoInnowacyjne metody nauki angielskiego w przedszkolach z użyciem sprzętu multimedialnego, gwarancją lepszego jutra dla gminy Choczewo.
13Gmina ChoczewoOświetlenie placu zabaw w Choczewku
14Gmina ChoczewoBudowa placu zabaw i siłowni zewnętrznej na terenie rekreacyjnym w Zwartowie
15OSP ChoczewoDoposażenie jednostki OSP Choczewo w specjalistyczny sprzęt do ratownictwa wodnego
16OSP DamnicaZakup kamery termowizyjnej dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Damnicy
17OSP GłówczyceZakup kamery termowizyjnej dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Główczycach
18Gmina GniewinoZakup wyposażenia (krzesła, ławki, drukarka) i sprzętu dydaktycznego (laptopy, tablice) oraz sportowego dla dwóch Szkół Podstawowych Gminy Gniewino
19Uczniowski Klub Sportowy „SPARTA”Usłysz SPORT – zakup nagłośnienia na boisko sportowe w Sycewicach
20Stowarzyszenie Kaszubskie Centrum Edukacji
,,VADEMECUM”
Zakup sprzętu do organizacji zajęć z relaksacji i uważności dzieci z gminy Kolbudy
21Gmina LuzinoAktywne Milwino-montaż siłowni zewnętrznej
22Powiat GdańskiFORMA+ zakup i wyposażenie boiska sportowego w szkole specjalnej w Warczu
23Powiat KartuskiWsparcie dzieci i młodzieży zespołu placówek specjalnych w Kartuzach poprzez
doposażenie pracowni komputerowej
24Poradnia Psychologiczno-
Pedagogiczna w Pucku
Zakup narzędzia do diagnozy autyzmu dziecięcego
25Ośrodek Kultury, Sztuki i
Biblioteka Publiczna w Pruszczu Gdańskim
Zakup sprzętu i oprogramowania do Mediateki
26Gminna Biblioteka
Publiczna w Pszczółkach
Wyposażenie sali multimedialnej Gminnej Biblioteki Publicznej w Pszczółkach – zakup 10 laptopów
27Powiat WołomińskiPowiat Wołomiński zwiększa moc ratowania życia
28OPS BiałołękaPrzystanek Porajowo – doposażenie Miejsca Aktywności Lokalnej (meble do biblioteki, urządzenie kącika kawowego, 5 mat do gier, 2 laptopy, przewijak dla dorosłych)
29Przedszkole nr 64 im. Przyjaciół Kubusia PuchatkaZ Tygryskiem brykamy, o zdrowie dbamy – rozbudowa placu zabaw
(terenowe równoważnie, domki, tablice manipulacyjne)
30Szkoła Podstawowa nr 118 im. Przyjaciół MazowszaZakup narzędzi dydaktycznych i edukacyjnych do szkoły
31OSP w Sierakowie ŚląskimZakup defibrylatora AED z kapsułą zewnętrzną. Organizacja szkoleń z
zakresu pierwszej pomocyprzedmedycznej.
32Gmina DobrodzieńUtworzenie bezpiecznego, ogólnodostępnego placu zabaw w Pludrach
33Szkoła Podstawowa nr
1 im. Władysława
Sebyły w Kłobucku
Jedynkowa Fantazja – stworzenie placu zabaw
34MOK KłobuckKłobuckie Okno TV – zakup sprzętu do prowadzenia transmisji na żywo
35Stowarzyszenie Przyjaciół Szkół Katolickich w KłobuckuBudowa boiska do gry w koszykówkę
36OSP KolonowskieDron z kamerą termowizyjną w służbie OSP Kolonowskie
37KS „GROM” MiedźnoModernizacja zaplecza socjalnego i sportowego w budynku K.S. Grom Miedźno
38Szkoła Podstawowa im.
red. Jana Ciszewskiego w Waleńczowie
Stworzenie placu rekreacji „Mama, Tata i Ja”
39Szkoła Podstawowa w
Konieczkach
Niech MOC języków będzie z Nami – wyposażenie pracowni cyfrowej
40Gmina PawonkówZakup i montaż ulicznych lamp solarnych na terenie Sołectwa Skrzydłowice i Sołectwa Gwoździany
41Gminna Biblioteka
Publiczna w Wielowsi
Kuźnia programistów – utworzenie pracowni nowoczesnych technologii w bibliotece. Zakup robotów i akcesoriów, laptopa, 2 tabletów
42Szkoła Podstawowa w KulejachNASZE WSPÓLNE DZIEŁO – LOKALNY TEATR – zakup podestu scenicznego i oświetlenia
43Biblioteka Publiczno-Gminna w ZawadzkichRewitalizacja placu Hutnika – budowa ścieżki edukacyjnej
44OSP w KielczyHistoria Kielczy przykładem dla przyszłych pokoleń -wykonanie drewnianej
wiaty wraz z posadzką z kostki na potrzeby umieszczenia eksponatu
45OSP ZbrosławiceZakup umundurowania oraz sprzętu dla strażaków
46Szkoła Podstawowa w
Przezchlebiu
Robotyka drogą do przyszłości – zakup sprzętu do realizacji zajęć z robotyki
47GOK PawłowiceZakup 9 laptopów na potrzeby zajęć edukacyjnych w Gminnym Ośrodku Kultury w Pawłowicach
48Gmina HalinówUtworzenie centrum aktywnego wypoczynku w miejscowości Desno
49Gmina StanisławówStworzenie miejsca spotkań nad rzeką Rządza
50OSP GodówImpuls dla bezpieczeństwa – zakup defibrylatora i namiotu na cele edukacyjne
51SP w JózefosławiuSP Józefosław – nowoczesne technologie interaktywne w: nauce, terapii, zabawie i rekreacji.